Dzień dobry Wszystkim.

Szukam pracy na kat C/C+E

I jestem z województwa podkarpackiego.

W swoim transportowym życiu jeździłem rok czasu po Polsce. Oraz kilka lat na EU. I kilka miesięcy prac na tzw skoczka.

Czas pracy kierowcy jest Mi dobrze znany, a na matematyce nie spałem więc policzyć go potrafię.

Dlatego zawsze staram się wyjechać swój czas jazdy i zrobić pracę, na tyle na ile pozwalają mi przepisy.

Jeździłem po krajach takich jak Polska, Włochy, Austria, Francja, Holandia, Belgia, Niemcy, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja, Węgry, Rumunia, Anglia. Możesz być pewny, że po 6 godzinach jazdy nie pójdę na 11/9 h pauzy.

Ale musisz też wiedzieć, że nie jesteśmy w wojsku a moja karta do tachografu to nie poligon doświadczalny i w “partyzantkę ” bawić się nie będę. Tzn że gdy wybije moje 8:00 jazdy a na zegarku będzie godzina 18:00 a ja będę zwiedzał piękne Niemieckie autostrady, to zaczynam szukać dla siebie i zestawu miejsca na stosunkowo bezpieczny nocleg. Natomiast wszystko zależy od dnia i sytuacji na drodze.

Mam 30 lat kobietę oraz nadal żyjących rodziców więc jazda na łysych oponach i nacinanych po 4 razy odpada. Zwłaszcza w zimę… Nie jestem typem człowieka który chce zmieniać firmy transportowe jak bieliznę.

Natomiast mam swoje zasady I wymagania. A więc.

Po 1. Nie jeżdżę na ostatnie minuty czasu pracy. Przekonałem się już nie raz że wydruki i ich opisywanie, to nie jest magiczna bariera ochronna.😉

Po 2. Szanuje swoje życie oraz życie innych ludzi na drodze, dlatego oczekuję aby sprzęt był nie tyle nowy bo auta z salonu mieć nie muszę… Natomiast powinien być stosunkowo młody rocznikowo i bezwzględnie sprawny techniczne pod każdym względem.

Po 3. Systemy typu 2/weekend lub 3 tygodnie w trasie na 4 dni w domu odpadają. Turbanu na głowie nie noszę, I do domu mam znacznie bliżej niż 3.000 tyś kilometrów.

Po. 4 preferuje systemy typu 2/1, 2/2 lub ostateczności Poniedziałek-piątek. Jak zjadę w sobotę od czasu do czasu płakać nie będę. Wiadomo to jest transport różnie bywa.

Po 5. Stawka to minimum 450 zł.

Po. 6 wypłata w całości na konto do 10. Tylko tyle a dla wielu może i zbyt wiele…

Opisałem swoje stanowisko w zamian za pracę, u uczciwego pracodawcy zobowiązuje się do:

1. Jazdy z godnie z obowiązującymi przepisami. Ruchu drogowego ale i o czasie pracy kierowcy.

2. O bezpiecznym prowadzeniu pojazdu i prawidłowym zabezpieczaniu towaru.

3. Dokładnego wypełniania dokumentów przewozowych CMR.

4. Punktualności w miarę swoich możliwości. (Dzień czy noc i nawet ta sama trasa nigdy nie są takie same)

5. Dbanie o sprzęt który zostanie mi przekazany.

Pod tym względem preferuje protokół zdawczo-odbiorczy Autka. 😉 Jeżeli moja kandydatura będzie dla kogoś z Państwa “ciekawa” chętnie podejmę kontakt. Pozdrawiam serdecznie.

U DZIADA NIE ROBIĘ

Czegoś takiego na pewno nie podpiszę